loading...
پرسپولیس تیفوسی
alireza بازدید : 0 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

موضوع : اخبار باشگاه پرسپولیس, اخبار حاشیه ای 

نوشته شده توسط : علیرضاخلفی

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ، ۱۰:۴۲ ق.ظ

 

+1
pixel نیلسون: خوشحالم که من را با عابدزاده مقایسه می کنند0
  

nilson4 نیلسون: خوشحالم که من را با عابدزاده مقایسه می کنندپرسپولیس اف سی : شاید یکی از محبوب ترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران باشد. دروازه بانی که قرار بود ذخیره مطمئن شهاب گردان باشد اما با عملکرد مناسبی که از خودش نشان داد، نفر اول قفس توری پرسپولیس و به محبوب ترین بازیکن سکوهای پرسپولیس تبدیل شد.
در مورد حضورش در ایران، مانوئل ژوزه، علی دایی، اختلاف با علیرضا حقیقی، مشکلات مالی، جام جهانی و البته مقایسه پله و مارادونا صحبت های جالبی را انجام داد که در زیر می خوانید.

ابتدا از حضور در پرسپولیس صحبت کن. قرار بود به عنوان جانشین شهاب گردان باشی اما به دروازه بان اصلی تیم تبدیل شدی.
با دعوت مانوئل ژوزه به پرسپولیس آمدم. هر مربی وقتی به تیمی می رود ممکن است بازیکنی را هم با خودش ببرد. در تمام مدتی که بازی می کنم، هم شانس داشتم و هم خدا دوستم داشته، در ضمن در طول این ۲۰ سال به غیر از سال ۹۸ همیشه به عنوان دروازه بان ثابت به میدان رفتم. خدا را شکر به خاطر سطح فنی که داشتم در تمام این سال ها بازی کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نفتvsپرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 241