loading...
پرسپولیس تیفوسی
alireza بازدید : 0 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

موضوع : اخبار باشگاه پرسپولیس, اخبار حاشیه ای 

نوشته شده توسط :  علیرضاخلفی

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ، ۱۱:۵۵ ق.ظ

 

+1
pixel دهنوی: دیگر خسته شده ام/ به دهاتی بودنم افتخار می کنم0
  

ghasem%20dehnavi دهنوی: دیگر خسته شده ام/ به دهاتی بودنم افتخار می کنمپرسپولیس اف سی : هافبک پرسپولیس می گوید در این فصل اتفاقات تلخ زیادی را تجربه کرده و می تواند از آن ها یک داستان بنویسد.
قاسم دهنوی در گفت وگویی، درباره مشکلاتی که این فصل برایش به وجود آمد، پرونده بدهکاری اش به سپاهان و ارزیابی اش از آینده خود در این تیم صحبت کرد.

* امسال از ابتدای فصل مشکلات زیادی برایت به وجود آمد و به نظر می رسد که ماه های سختی را پشت سر گذاشته ای.
حرف شما را قبول دارم. نمی دانم به چه علت اما امسال همه چیز دست به دست هم داد تا من سال سختی داشته باشم. فکر نمی کردم که این طور شود اما چاره ای نیست و باید با آن کنار بیایم. در مقطعی واقعا از نظر فکری به هم ریخته بودم و حاشیه هایی برایم به وجود آمد که خیلی من را ناراحت کرد. الان فقط فکر و ذکرم بازی کردن برای پرسپولیس است تا بتوانم در ۱۰ بازی آینده با صلابت کار کنم و انتظاری که خودم از حضور در پرسپولیس داشتم را در این هفته های پایانی برآورده کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نفتvsپرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 232