loading...
پرسپولیس تیفوسی
alireza بازدید : 0 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

موضوع : اخبار باشگاه پرسپولیس, اخبار حاشیه ای 

نوشته شده توسط : علیرضا خلفی

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ، ۱۰:۳۵ ق.ظ

 

+2
pixel صادقیان: مگر می شود بیخیال دربی شوم؟!0
  

payam%20sadeghian3 صادقیان: مگر می شود بیخیال دربی شوم؟!پرسپولیس اف سی : پیام صادقیان در گفت وگویی، در خصوص شرایط تیم زیر ۲۲ سال اظهار داشت: اگر از تیمی که از بازیکنان با تجربه تشکیل شده و سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، حمایت شود کسی ضرر نمی کند.

وی افزود: بازی سخت و حساسی مقابل حریفان خود از جمله استرالیا و ژاپن داریم و باید قبل از این مسابقات با بازی با تیم های شرقی به دنبال شبیه سازی باشیم بالاخره بازی کره به ژاپن و حتی کیفیت اش به استرالیا هم نزدیک است و ما مقابل کره ای ها یک محک جدی خواهیم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دایی اعلام کرده که شما نباید مقابل کره بازی کنید گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم بالاخره اگر مسئله ای است آقای دایی و منصوریان با یکدیگر حل می کنند و ما تابع دستورات هستیم و خودم را وارد این ماجراها نمی کنم و انشاءالله این دو مربی بزرگ با یکدیگر صحبت های لازم را خواهند کرد. فعلا من در خدمت تیم ملی هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نفتvsپرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 233