loading...
پرسپولیس تیفوسی
alireza بازدید : 0 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

موضوع : اخبار باشگاه پرسپولیس, اخبار حاشیه ای 

نوشته شده توسط : علیرضا خلفی

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ، ۱۱:۰۸ ق.ظ

 

+3
pixel کفشگری: خلعتبری جایزه خود را به من داد0
  

mehrdad%20kafshgari کفشگری: خلعتبری جایزه خود را به من دادپرسپولیس اف سی : مهرداد کفشگری در گفت وگویی، در خصوص بازی با ملوان اظهار داشت: ما می دانستیم بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم و با توجه به رقابت حساس در بالای جدول حتی یک امتیاز هم ما را قانع نمی کرد و به همین دلیل از دقیقه یک به سمت دروازه ملوان حمله کردیم.

وی افزود: ملوان هم روحیه بسیار خوبی برای رویارویی مقابل ما داشت اما ما مستحق گرفتن سه امتیاز در روزی بودیم که شاید به خاطر جو ورزشگاه کمی به ما نامهربانی شد امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

کفشگری در مورد حرکت خلعتبری پس از بازی نیز گفت: بعد از اینکه خلعتبری به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و به رختکن آمد سریعاً جایزه خود را به من داد که من هم باور کنید غافلگیر شدم، به او گفتم چرا این کار را کردی؟ گفت تو بهترین بازیکن زمین بودی و به خاطر همین این جایزه مستحق توست. من هم از همینجا از نگاه بزرگ خلعتبری تشکر می کنم و هیچوقت کار او را فراموش نمی کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نفتvsپرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 206